Monday, April 27, 2009

S.I.B.U.K.....!!!! itulah perkataan yang plg sesuai untukku sekarang..tlampau byk aktiviti sepanjang hari disepanjang minggu..siapa cakap mudah untuk menjadi isteri dan ibu yang berkerjaya ni ??? Bukan senang wooo....bukan dah kata keje 24 jam tapi aku rasa dah lebih dar itu..tidur pun x terasa kdg2 tambah2 anak aku ADAM yang sibongsu buat hal menangis tengah2 malam mengigau...bila dipujuk lagi kuat dia meraung..alahai sabo ajelah...nasib suami aku tu jenis penyabar orangnye..kadang2 disebabkan terlampau letih...aku langsung x sedar bila anak aku menangis..tapi kadang2 tu buat2 x sedar pun ada sbb aku tau..laki aku mesti bangun buat susu punye hehehe..tapi ini kira x teruk sangat dulu masa beranakkan anak kembar dulu lagi teruk...kena plak dapat sawan tangis aduhai..tensyen gile aku dgn suami masa tu...tiap2 malam menangis sampai kesubuh..pujuk x makan saman plak tu..so apa yg aku buat...satu tido sebelah husband, satu tido dgn aku..so bila sebelah husband punya melalak....that is his turn..my turn is when my second twin nangis then my husband will cakap then that is your turn...hehehe..mmg letih sgt2 masa tu walaupun mmg glamer la sat aku dan husband sbb kemana2 je bwk si kembarku yg mmg montel2 masa kecik2 dulu..ramai yg akan datang cubit2 pipi diaorang dan cakap ..eeiii comelnye, kembarke ? eeii seronoknye dpt anak kembar..camne buat erk ??? hehehe gile ke ape tanya camtu..anyway mmg aku pun x sangka dapat anak kembar sbb kakak husband pun mmg dah 2 kali beranak kembar..so aku x sangka kami pun akan dapat anak kembar jugak..anyway setiap anak2 tu mmg REZEKI.....ALHAMDULILAH !!!
Share/Bookmark

No comments:

TUAN RUMAH MENYAPA

TEMAN TAPI MESRA

Ya Allah..Jangan Kau Pisahkanku dari Rahmat Mu..

Aku Memohon kepadaMu ya Allah..Kau tetapkanlah Imanku disepanjang waktu, Kau Jadikanlah aku diantara hambamu yang Soleh, Jauhkanlah aku dari segala Godaan Syaitan dan Kemegahan Dunia.. dan Kau Peliharalah Zuriatku dan Keturunanku dari segala tipu daya Syaitan dan Jadikanlah Anak2ku dikalangan mereka yang Soleh dan Solehah dan Kau Ampunilah dosa2ku, dosa2 suamiku, dosa2 anak2ku, dosa2 kedua ibu-bapaku, ibu bapa mertuaku dan dosa saudara2ku yang telah meninggal dan kau matikanlah kami di dalam keadaan kami telahpun suci dari segala dosa2 yang kelihatan dan xdak, yang disengajakan dan xdak, yang disedari dan xdak....Amin3 Ya Rabbal A'lamin

AWARD DARI ANA SOLEHAH

AWARD DARI ANA SOLEHAH

award dari NURA

award dari NURA

AWARD DARI A KL CITIZEN

AWARD DARI A KL CITIZEN

AWARD DARI KAK WERDAH

AWARD DARI KAK WERDAH

AWARD DARI MAIYAH - THANKS

AWARD DARI MAIYAH - THANKS

AWARD DARI DIDA-THANKS

AWARD DARI DIDA-THANKS

AWARD DARI SYAHIDAH & UMMI HUMAIRA

AWARD DARI SYAHIDAH & UMMI HUMAIRA

AWARD DARI IENA

AWARD DARI IENA

AWARD DARI SAIFUN NIZAM

AWARD DARI SAIFUN NIZAM

AWARD DARI IDA MOY

AWARD DARI IDA MOY

AWARD DARI TIRANA

AWARD DARI TIRANA