Sunday, November 8, 2009

ANDA GEMUK ?..SILA BUANG LEMAK



Share/Bookmark

19 comments:

a kl citizen said...

assalammualaikum

adoii... menakutkan

Abd Razak said...

assalamualaikum...:)

Paling senang utk mengelak menjadi gemuk, ikutlah saranan Nabi Muhammad s.a.w ketika makan berhenti sebelum kenyang. Makan ketika perut lapar

Tirana said...

huh..menakutkan...Lepas ni kena jaga permakanan takut jadi macam yang dalam gambar tu..

Leenoh said...

Salam Zai.

Kalau faham dan patuh nasihat ini insya Allah sihat;

MAKAN BILA LAPAR dan BERHENTI MAKAN BILA DAH HILANG LAPAR.

Dan makan pula bila lapar dan ulang amalan yang sama.

tapi diri sendiri belum mampu sepenuhnya mematuhi petua tersebut.

Jom kita usahakan sampai berjaya.

ZOOL@TOD said...

Gemuk seksi..... orang kata la....

Werdah said...

Salam Zai,

susah juga nak buang lemak yg dah terkumpul ni.. kena azam dan istiqamah.

kakcikseroja said...

Adoiiiii...ngeri kakcik nengoknye!

Rajin zai decorate rumah ni :).. kakcik dah cuba berkali-kali, tapi masih nak juga tapak yang lama :)

ulwan said...
This comment has been removed by the author.
tinta kasturi said...

salam kak,

ingat 5 perkara sebelum 5 perkara..

alhamdulillah berat dr 85kg turun 82kg yg terkini sudah 78kg, tinggal 6kg lagi nak capai berat ideal.
doa-doakanlah ya.

Kesihatan adalah kekayaan sebenar!

abu muaz said...

Ni kalau sakit ambulan tak boleh angkat.... nak pakai apa nak bawa ke hospital?

MaizaC'Joe said...

Salam Sis Zai..

diet dan sentiasa diet.. jaga mkn, takut dan amat menggerunkan...

-maiza-

Webmaster@Echam said...

uishhhh.. ngerinya sya tgk.

sI tEDI said...

lebihan kulit..

ASYIQ said...

Aduhai...macam kain buruk la pulak.

Janganlah lemakku berkumpul byk mcm tu....agak2 la. hihi.

Insan Marhaen said...

sekali anie da....

miezan said...

terjadinya sesuatu tu atas kealfaan manusia sendiri
jadi beringat dan selalulah muhasabah diri

kk said...

Satu perkara yang pelik. Apapun ia adalah satu kelebihan untuk manusia ini. Itu semua kuasa dari Allah S.W.T.

relevan said...

Alahai Zai..ini yang merisaukan kawan ni..

kelor said...

salam,
m'sia dah masuk rank_antara % obes yg tinggi. tak nak salah 1 nya.

TUAN RUMAH MENYAPA

TEMAN TAPI MESRA

Ya Allah..Jangan Kau Pisahkanku dari Rahmat Mu..

Aku Memohon kepadaMu ya Allah..Kau tetapkanlah Imanku disepanjang waktu, Kau Jadikanlah aku diantara hambamu yang Soleh, Jauhkanlah aku dari segala Godaan Syaitan dan Kemegahan Dunia.. dan Kau Peliharalah Zuriatku dan Keturunanku dari segala tipu daya Syaitan dan Jadikanlah Anak2ku dikalangan mereka yang Soleh dan Solehah dan Kau Ampunilah dosa2ku, dosa2 suamiku, dosa2 anak2ku, dosa2 kedua ibu-bapaku, ibu bapa mertuaku dan dosa saudara2ku yang telah meninggal dan kau matikanlah kami di dalam keadaan kami telahpun suci dari segala dosa2 yang kelihatan dan xdak, yang disengajakan dan xdak, yang disedari dan xdak....Amin3 Ya Rabbal A'lamin

AWARD DARI ANA SOLEHAH

AWARD DARI ANA SOLEHAH

award dari NURA

award dari NURA

AWARD DARI A KL CITIZEN

AWARD DARI A KL CITIZEN

AWARD DARI KAK WERDAH

AWARD DARI KAK WERDAH

AWARD DARI MAIYAH - THANKS

AWARD DARI MAIYAH - THANKS

AWARD DARI DIDA-THANKS

AWARD DARI DIDA-THANKS

AWARD DARI SYAHIDAH & UMMI HUMAIRA

AWARD DARI SYAHIDAH & UMMI HUMAIRA

AWARD DARI IENA

AWARD DARI IENA

AWARD DARI SAIFUN NIZAM

AWARD DARI SAIFUN NIZAM

AWARD DARI IDA MOY

AWARD DARI IDA MOY

AWARD DARI TIRANA

AWARD DARI TIRANA