Tuesday, November 17, 2009

WANITA KANIBAL


Kisah ini merupakan kisah benar dari Filipina. Seorang isteri muda dari selatan Filipina telah ditangkap kerana membunuh, memotong mayat serta menyimpannya di dalam peti sejuk di kediamannya. Dia mengaku suka memakan daging manusia.

Wanita ini juga mengaku selalu mengadakan jamuan makan malam untuk keluarga dan rakan-rakan dengan menghidangkan daging manusia ini tanpa disedari mereka.

Para tetamu memuji masakannya namun tidak mengetahui apakah jenis daging yang digunakannya.

Memeranjatkan, dia juga membunuh suaminya sendiri untuk memakan dagingnya. Wanita ini akhirnya di tahan polis dan polis menemui anggota-anggota badan yang dipotong-potong di dalam peti sejuk kediamannya.




MasyaAllah..mengerikan...!!!


Share/Bookmark

26 comments:

ASYIQ said...

Salam...

Org pertama ..haha.

Ada juga org makan orang yea. Agaknya dh berapa ramai dah dibunuhnya...tengok kaki mayat tu mcm lebih dr seorang!!!

Mmg mengerikan.

maiyah said...

aduii.. mual plak tgk.. manusia takde pedoman, syaitan kot yg ada dlm tubuh dia.. mintaklah jgn ada kes camni jmpe kat malaysia.. kalo ada gak mmg le dunia dah tueeeee :)

imanshah said...

tengok sekali dah tak lalu nak makan nasik..teringat kes pembunuhan dato mazlan oleh Mona Fendi

iqbalsyarie said...

Innalillah...nauzubillah.ngerinya...

Daud Mili said...

nak muntah jek rasa....~...lapor sangat ke dia nih??..camne dia bunuh ek...dengan kudrat yang ader...dia berjaya bunuh suami dia tuh...~

Atikah said...

Astarfirullah hal a'zim... ada juga spesis org mkn org zaman sekarang...

Mohamadazhan hjDesa said...

menakutkan betul.huhu

tinta kasturi said...

ada wayar putus (kut?)

ijoks2009 said...

Salam kak Zai,terkejut tengok gambar tu.

Abd Razak said...

Salam...:)

Sukar utk digambarkan manusia begini

uminas said...

Salam Zai..
Pagi2 dah tengok gambar yg mengerunkan..
nauzubillah..mohon dijauhkan kita dari kezaliman sebegini.

relevan said...

Orang ni tidak cukup lauk agaknye..

Ben Sedqi said...

errr....speechless

Werdah said...

Salam Zai.

Pernah terbaca dlm surat khabar.. tp tak ada pula gambar2 yg menjijikkan ini. Sanggupnya dia!!

Benarlah.. jika seseorg tu dah dirasuk dik syaitan, dia boleh berbuat apa saja tanpa belas kasihan.

Mudah2an tak ada lah di kalangan org2 Islam berperangai macam ni. wal'iyazubillah.

Mmg geli lah Zai.

~0~ said...

geli ahh...loya terasa...adoi...

kk said...

aSSAlamualaikum..
Mungkin ini satu bentuk perniagaan diaorang. mungkin ada permintaan nak mkn daging manusia. Sungguh ia satu pekerjaan yang salah dari segi Agama dan ia bukan menepati kehendak tujuan hidup manusia didunia.Allah maha mengetahui atas segala sesuatu.

Nur Hazlin said...

erk , agak2 dia masak sup ke kari ?
ternyata daging manusia juga sedap , haha .
dia memang gil0 ..

ZDIN said...

dunia akhir zaman.. manusia dah semakin gila...semakin pelik...

LanaBulu said...

Pompuan tu ada masalah mental tu..
elok je dipenjarakan seumur hidup sekiranya jelas tak waras dan bunuh je sekiranya waras..
Dok simpan pun buang current je..

mamawana said...

kawan2 dia yg pernah makan masakan dia konyang kot...., bila dah tahu pasti muntah monggek dan goli geleman sebab termakan daging manusia masakan pompuan tu. Binawe tooii....

endiem said...

bahaya orang gini kalau ada..dia tak gemar makan ayam atau ikan

linda zasly said...

eeee...dahsyatnya..kejam sungguh spesies pompuan klon syaitan ni...kalu nak makan daging kena hati-hati...

a kl citizen said...

assalammualaikum zai..

nasib baik dia ni bukan kawan saya.. kalau tidak, saya dah muntah teruk....

abu muaz said...

tak nak komen takut tak boleh tidur nanti

rbn_kulaan said...

ish..ish.ish..goli den

hamba said...

ERRRKKKK!!!!

TUAN RUMAH MENYAPA

TEMAN TAPI MESRA

Ya Allah..Jangan Kau Pisahkanku dari Rahmat Mu..

Aku Memohon kepadaMu ya Allah..Kau tetapkanlah Imanku disepanjang waktu, Kau Jadikanlah aku diantara hambamu yang Soleh, Jauhkanlah aku dari segala Godaan Syaitan dan Kemegahan Dunia.. dan Kau Peliharalah Zuriatku dan Keturunanku dari segala tipu daya Syaitan dan Jadikanlah Anak2ku dikalangan mereka yang Soleh dan Solehah dan Kau Ampunilah dosa2ku, dosa2 suamiku, dosa2 anak2ku, dosa2 kedua ibu-bapaku, ibu bapa mertuaku dan dosa saudara2ku yang telah meninggal dan kau matikanlah kami di dalam keadaan kami telahpun suci dari segala dosa2 yang kelihatan dan xdak, yang disengajakan dan xdak, yang disedari dan xdak....Amin3 Ya Rabbal A'lamin

AWARD DARI ANA SOLEHAH

AWARD DARI ANA SOLEHAH

award dari NURA

award dari NURA

AWARD DARI A KL CITIZEN

AWARD DARI A KL CITIZEN

AWARD DARI KAK WERDAH

AWARD DARI KAK WERDAH

AWARD DARI MAIYAH - THANKS

AWARD DARI MAIYAH - THANKS

AWARD DARI DIDA-THANKS

AWARD DARI DIDA-THANKS

AWARD DARI SYAHIDAH & UMMI HUMAIRA

AWARD DARI SYAHIDAH & UMMI HUMAIRA

AWARD DARI IENA

AWARD DARI IENA

AWARD DARI SAIFUN NIZAM

AWARD DARI SAIFUN NIZAM

AWARD DARI IDA MOY

AWARD DARI IDA MOY

AWARD DARI TIRANA

AWARD DARI TIRANA