Monday, May 25, 2009

~semalam aku mimpi~

Alahai..dah lama aku x mimpi yg indah2.., tibe2 smlm aku mimpi mcm cite dalam filem hindustan plak..fuyooo..bestnyer..!!! Aku mimpi aku g jalan2 kat luar negeri tapi x pasti lak kat mana sbb aku tgk ramai mat2 dan minah saleh jer dalam mimpi aku tu...yg bestnye aku ada bodyguard lak..dan bodyguard aku punyala hensem giler..badan tough mcm slyvester stallone..tapi dlm mimpi tu x perasan lak aku ni cantik ke x..hehehe saja kot x tunjuk muka aku takut aku sendiri yg nyesal nnti, pastukan bodyguard aku tu bawa aku ronda2 kat bandar tu naik kete hebat sgt, canggih giler siap boleh terbang lagi langkau kete lain kalau jalan jem hehehe..sewel punye mimpi...!!! pastu yg best nyer lagi aku boleh plak berguling-guling kat atas rumput kat taman kat tengah pekan tu dan berguling-guling sampai kat celah2 kaki orang dgn bodyguard aku tu..lagila punye sewel !!!..tgh org ramai lak tu..tapi yg herannya dalam mimpi tu laki aku ngan anak2 aku semenye x der..diaorang x ikut aku plak g jalan2..agak2nya saje kot nak bagi chance aku g ronda2 ngan pakwe baru..lagipun bukannya boleh kena tangkap basah pown !...taw2 masa dok jalan2 tiba2 bodyguard aku tu bagi bunga dan ajak aku kawin lak pastu ajak aku pindah ke Australia ikut dia..tapi aku ckp mana boleh camtu..nanti laki dan anak2 aku nak buang kat mana ??? Dia cakap buang jer kat laut...aku perasan jap sbb dah tua kerepot pun ada lagi mamat yg berkenan dan ajak aku kawin rupa2nya..pastu elok jer aku nak cakap "I DO"..tiba2 aku rasa gedebuk punggung aku kena tampar..."Ooi maknyer..subuh dah nak abis ooiii...bangun sembahyang !!!!" aiseyman..mimpi rupanya aku nih...!!! hmmm geram gak kat laki aku ni sbb x sempat biarkan aku abiskan endingnye..x sempatla aku naik pelamin sekali lagi...aku cite kat laki aku pasal mimpi tu..dia ckp..dah jgn nak berangan lagi...layan abg sorang dahle...knp rasa power sgt ker ???? hmm..kesitu plak laki aku ni...terus aku capai tuala masuk tandas...fedup betulll.. !!!

Share/Bookmark

No comments:

TUAN RUMAH MENYAPA

TEMAN TAPI MESRA

Ya Allah..Jangan Kau Pisahkanku dari Rahmat Mu..

Aku Memohon kepadaMu ya Allah..Kau tetapkanlah Imanku disepanjang waktu, Kau Jadikanlah aku diantara hambamu yang Soleh, Jauhkanlah aku dari segala Godaan Syaitan dan Kemegahan Dunia.. dan Kau Peliharalah Zuriatku dan Keturunanku dari segala tipu daya Syaitan dan Jadikanlah Anak2ku dikalangan mereka yang Soleh dan Solehah dan Kau Ampunilah dosa2ku, dosa2 suamiku, dosa2 anak2ku, dosa2 kedua ibu-bapaku, ibu bapa mertuaku dan dosa saudara2ku yang telah meninggal dan kau matikanlah kami di dalam keadaan kami telahpun suci dari segala dosa2 yang kelihatan dan xdak, yang disengajakan dan xdak, yang disedari dan xdak....Amin3 Ya Rabbal A'lamin

AWARD DARI ANA SOLEHAH

AWARD DARI ANA SOLEHAH

award dari NURA

award dari NURA

AWARD DARI A KL CITIZEN

AWARD DARI A KL CITIZEN

AWARD DARI KAK WERDAH

AWARD DARI KAK WERDAH

AWARD DARI MAIYAH - THANKS

AWARD DARI MAIYAH - THANKS

AWARD DARI DIDA-THANKS

AWARD DARI DIDA-THANKS

AWARD DARI SYAHIDAH & UMMI HUMAIRA

AWARD DARI SYAHIDAH & UMMI HUMAIRA

AWARD DARI IENA

AWARD DARI IENA

AWARD DARI SAIFUN NIZAM

AWARD DARI SAIFUN NIZAM

AWARD DARI IDA MOY

AWARD DARI IDA MOY

AWARD DARI TIRANA

AWARD DARI TIRANA