Saturday, July 4, 2009

LAKNATULLAH

Sekilas fakta kekejaman tentara Amerika di penjara Abu Ghraib yang selama ini selalu ditutup dari jendela dunia...



Pantaskah hal ini dilakukan oleh negara yang sangat menagung-agungkan masalah Hak Asasi Manusia ?

Betul-betul diluar batas..peri kemanusiaan..!!



















Reuters: Wartawan Kami Juga Disiksa dan Dicabuli Tentara AS

''Perbuatan itu hanya ulah segelintir tentara AS saja?'' Itulah pernyataan Bush Jr ketika mengulas kebiadaban yang terjadi di penjara-penjara Iraq yang dilakukan oleh tenteranya.

Menlu AS, Jenderal (purn) Colin Powell, dengan bersemangat cuba meyakinkan dunia melalui presentasi di Dewan Kemananan PBB. Presentasi ini dilakukan dengan menggunakan data dan informasi yang penuh dusta dan kebohongan. PBB sama sekali tidak mempercayai dusta ini.

Dalam kes Abu Ghuraib di Iraq, penyiksaan di penjara Mazhar-e Syarif di Afghanistan, dan penyiksaan di camp Guantanamo, Bush berupaya keras berdusta pada dunia, bahwa rejim mereka sama sekali tidak mengetahui tindakan tenteranya.

Kalau benar apa yang dikatakan oleh Bush ini, mengapa pula Pentagon para wartawan dilarang meliput di penjara Abu Ghuraib? Mengapa Bush 'marah' karena foto-foto tersebut bocor ke media massa?

Apakah Bush dan Mr Don tidak tahu mengenai apa yang terjadi di penjara Mazhar-e Syarif Afghanistan, yang sudah terbuka ke media massa jauh hari sebelumnya? Apakah Bush dan Mr Don serta Mr 'Pudlle' Blair tidak tahu testemoni yang dilakukan oleh eks-tahanan mengenai penyiksaan di Guantanamo di berbagai media massa? Kenapa Bush dan para Republiken ngotot mempertahankan Mr Don? Apa pula yang dikerjakan oleh Mr 'Puddle' Blair ketika mengetahui bahwa laporan intelijen mengenai Irak ternyata dusta?

Ini sebahagian pelaku dari
gambar-gambar diatas :




Letkol Steven L Jordan




Army Pfc. Lynndie England




Army Sgt. Javal Davis





Share/Bookmark

7 comments:

ummumishkah said...

Innalillah.. inilah yang terhasil bila manusia lupa bahwa mereka dalah hambaNya yg sgt kerdil... :(

::Bintu 'Asri:: said...

kejam sungguh mereka.cuba kalau diri mereka,keluarga atau shbt2 mereka yg kena pasti mereka dpt rasakan cmne diorg buat pd org lain.doakan brsm semoga Allah snts brsm org2 mukmin~

a kl citizen said...

syaitan yang bertopeng manusia memang tiada rasa kesal dalam hatinya....

Allah sahaja yang selayaknya menghukum mereka....

Leenoh said...

Salam.
Begitulah jadinya bila manusia tidak kenal Allah, mereka bersikap seperti binatang, Sejak zaman Nabi.s.a.w. orang tidak beriman kepada Allah melakukan perkara keji tersebut.
orang Islam tidak akan melakukan begitu rupa, orang Islam sentiasa mengajak semua manusia beriman kepada Allah supaya sama-sama mendapat kesejahteraan, semaklah bila-bila masa pun ajaran Islam menggalakkan kesejahteraan kecuali dirinya diancam dan ajaran Islam dikhianati.
Mereka yang kejam itu insya Allah akan menerima dan merasai siksaan Allah di hujung hidup mereka nanti dan seterusnya di akhirat melainkan Allah memberi hidayah dan taufik kepada mereka.

zai said...

Buat ummumishkah,
Benar..Moga2 Allah melindungi umat Islam sejagat dari kekejaman zionis dan mereka yg seangkatan dengannya..

Buat Bintu Asri,
Terima kasih kerana berziarah, mereka mmg tiada perasaan, lebih dasyhat dari binatang, hanya Allah yg dapat membalas kezaliman mereka.

Buat aklcitizen,
Dlm dunia sekarang ini mmg telah banyak syaitan yg menjadi manusia..kejam lebih zalim dari binatang...

Buat sdr Leenoh,
Terima kasih kerana sudi menziarahi blog dan memberi komen yang bernas. Sesungguhnya Dunia hanya sementara..Akhirat adalah tempat yg kekal abadi..saat pembalasan akan tiba jua utk mereka kaum kafir zionis laknatullah.janji Allah adalah benar..

kk said...

Sangat tragis.. dan mangsanya adalah seagama dengan kita. Semoga Allah akan membalas perilaku tidak berperikemanusiaan itu...Amin.

iman rahman said...

Nice blog and article, thanks for sharing. However want to statement on few common issues, The website taste is great, the articles is in point of fact excellent.
Alat bantu sex
Liquid sex
Eye super pills
Vimax oil Asli
Perangsang Black ant
Penis tekuk silikon
Kapsul Penggeli Vagina
Perangsang gairah wanita
Celana pembesar penis
Opium spray
Vagina pantat nungging
Penis dua kepala
Vagina bulu getar
Vibrator penggeli vagina
Alat masturbasi pria
Cream pembesar payudara
Vagina pinggul getar
Obat pembesar payudara
Lintah Oil papua
Penggetar vagina
Dildo getar
alat masturbasi wanita
Vimax Canada
Vimax pills
Obat perangsang wanita

TUAN RUMAH MENYAPA

TEMAN TAPI MESRA

Ya Allah..Jangan Kau Pisahkanku dari Rahmat Mu..

Aku Memohon kepadaMu ya Allah..Kau tetapkanlah Imanku disepanjang waktu, Kau Jadikanlah aku diantara hambamu yang Soleh, Jauhkanlah aku dari segala Godaan Syaitan dan Kemegahan Dunia.. dan Kau Peliharalah Zuriatku dan Keturunanku dari segala tipu daya Syaitan dan Jadikanlah Anak2ku dikalangan mereka yang Soleh dan Solehah dan Kau Ampunilah dosa2ku, dosa2 suamiku, dosa2 anak2ku, dosa2 kedua ibu-bapaku, ibu bapa mertuaku dan dosa saudara2ku yang telah meninggal dan kau matikanlah kami di dalam keadaan kami telahpun suci dari segala dosa2 yang kelihatan dan xdak, yang disengajakan dan xdak, yang disedari dan xdak....Amin3 Ya Rabbal A'lamin

AWARD DARI ANA SOLEHAH

AWARD DARI ANA SOLEHAH

award dari NURA

award dari NURA

AWARD DARI A KL CITIZEN

AWARD DARI A KL CITIZEN

AWARD DARI KAK WERDAH

AWARD DARI KAK WERDAH

AWARD DARI MAIYAH - THANKS

AWARD DARI MAIYAH - THANKS

AWARD DARI DIDA-THANKS

AWARD DARI DIDA-THANKS

AWARD DARI SYAHIDAH & UMMI HUMAIRA

AWARD DARI SYAHIDAH & UMMI HUMAIRA

AWARD DARI IENA

AWARD DARI IENA

AWARD DARI SAIFUN NIZAM

AWARD DARI SAIFUN NIZAM

AWARD DARI IDA MOY

AWARD DARI IDA MOY

AWARD DARI TIRANA

AWARD DARI TIRANA