Wednesday, June 24, 2009

GAMBAR-GAMBAR AWAN YANG ANEH-LAGI BUKTI KEBESARANNYA

Beberapa fenomena pembentukan awan-awan yang aneh dan unik. Satu Lagi bukti kebesaran Tuhan...Subhanallah...

Awan Unik 1

Awan Unik 2

Awan Unik 3

Awan Unik 4

Awan Unik 5

Awan Unik 6

Awan Unik 7

Awan Unik 8

Awan Unik 9

Awan Unik 11

Awan Unik 10

Awan Unik 12

Awan Unik 13

Awan Unik 14

Yang Gambar Bawah ni .bukan Gambar awan tapi beruk yg tension sbb banyak sgt kena panjat pokok kelapa..sekadar untuk selingan...!!!

Monkey


Share/Bookmark

11 comments:

ummumishkah said...

Subhanallah!
dan utk gambo last tu.. bawak2 lah bertobat.. merokok bahaya lah.. kikiki

zai said...

Buat ummumishkah,
Terima kasih kerana menjadi pengunjung setia dan memberi komen2 yg sangat membina, saya sgt bersyukur mempunyai rakan2 blogger seperti anda, semoga Allah merahmati kehidupan kita bersama..

Ina said...

Salam ziarah zai,

Masyaallah, menakjubkan gambar2 tu... Allah Maha Kuasa.

zai said...

Salam ina,
terima kasih kerana berkunjung, memang kuasa Allah sangat menakjubkan dan alam cyber juga adalah merupakan satu perkara yg menakjubkan byk yg dapat dikongsikan bersama utk semakin mensyukuri nikmatnya menambahkan bekalan utk disana nanti..

Tirana said...

Bukan senang nak dapat melihat keanihan seperti yang dalam gambar tu..Zai, terimakasih kerana berkongsi.

Razak said...

Salam...Maha Suci Allah yang menjadikannya utk kita sama-sama memikirkannya

ARIFF BUDIMAN said...

Masyaallah. Ingatkan gambar beruk dibawah terjadi hasil dari awan. Merokok tu haram hukumnya sebab ia memudaratkan kesihatan.

rahmanw said...

salam....
rasanya macam photoshop je....
nak2 lak yang ni....nampak pelik...
http://img99.imageshack.us/img99/8112/fingercloudqk9.jpg

Webmaster said...

Gambar last tu yang kelakar. Beruk pun tau tensiom. Hahhahaha

rahmanw said...

salam...
kak zai...pinjam gambo....

ijoks2009 said...

Rupanya gambar beruk buat awan,huhuhu

TUAN RUMAH MENYAPA

TEMAN TAPI MESRA

Ya Allah..Jangan Kau Pisahkanku dari Rahmat Mu..

Aku Memohon kepadaMu ya Allah..Kau tetapkanlah Imanku disepanjang waktu, Kau Jadikanlah aku diantara hambamu yang Soleh, Jauhkanlah aku dari segala Godaan Syaitan dan Kemegahan Dunia.. dan Kau Peliharalah Zuriatku dan Keturunanku dari segala tipu daya Syaitan dan Jadikanlah Anak2ku dikalangan mereka yang Soleh dan Solehah dan Kau Ampunilah dosa2ku, dosa2 suamiku, dosa2 anak2ku, dosa2 kedua ibu-bapaku, ibu bapa mertuaku dan dosa saudara2ku yang telah meninggal dan kau matikanlah kami di dalam keadaan kami telahpun suci dari segala dosa2 yang kelihatan dan xdak, yang disengajakan dan xdak, yang disedari dan xdak....Amin3 Ya Rabbal A'lamin

AWARD DARI ANA SOLEHAH

AWARD DARI ANA SOLEHAH

award dari NURA

award dari NURA

AWARD DARI A KL CITIZEN

AWARD DARI A KL CITIZEN

AWARD DARI KAK WERDAH

AWARD DARI KAK WERDAH

AWARD DARI MAIYAH - THANKS

AWARD DARI MAIYAH - THANKS

AWARD DARI DIDA-THANKS

AWARD DARI DIDA-THANKS

AWARD DARI SYAHIDAH & UMMI HUMAIRA

AWARD DARI SYAHIDAH & UMMI HUMAIRA

AWARD DARI IENA

AWARD DARI IENA

AWARD DARI SAIFUN NIZAM

AWARD DARI SAIFUN NIZAM

AWARD DARI IDA MOY

AWARD DARI IDA MOY

AWARD DARI TIRANA

AWARD DARI TIRANA