Friday, June 26, 2009

KEMALANGAN NGERI (TAK BERANI JGN TENGOK)

PERINGATAN KHAS BUAT MAT2 DAN MINAH REMPIT betapa azab kematian tu sangat pedih...

Kalau tak boleh buat macam ni takyah rempit laaaaa.

Kalau tak boleh buat macam ni takyah rempit laaaaa.

Nenek aku lagi rempit pada mat rempit

Nenek aku lagi rempit pada mat rempit

Jalan satu tayar aje ...

Jalan satu tayar aje ...

Berasmara atas motor

Berasmara atas motor

Kempen kongsi kenderaan oleh mat rempit .

Kempen kongsi kenderaan oleh mat rempit .

Mat Rempit Viietnam

Mat Rempit Viietnam

Ingatkan  manusia saja padai rempit ...

Bila Beruk dah tak nak memanjat ...

TAPI SEPANDAI-PANDAI MAT REMPIT AKHIR KE BAWAH LORI LAH JUGA….

akibat rempit 1

akibat rempit

Pecah kepala

Pecah kepala

akibat rempit 6

akibat rempit 7

matrempit 6

mat rempit 7


ngerioh1hi71

Mana pigi kaki wa

kakimangsabe511

Kaki saja ada ….

accident4

Malang tak berbau...sentiasa berhati-hati ketika memandu, jgn berakhir mcm ni....

accident-3

Bila kancil bertemu gajah...

66200361

Hancur kepala dikandung tanah, budi yang baik …..

accident


Share/Bookmark

8 comments:

a kl citizen said...

astaghfirullah... lebih kasihan kepada ibu bapa mereka. pernah terbaca

ibu bapa yang malang adalah ibu bapa yang anak mereka pergi dahulu sebelum mereka... sebab tidak berpeluang meninggalkan 3 perkara yang dapat membantunya nanti iaitu doa anak-anak yg soleh

AZANI said...

tak terkomen, ta[i rasanya mat minah rempit tak serik walau dah tengok accident macam tu depan mata.

ummumishkah said...

astaghfirullah..
nilah akibatnya kalau hidup tak ingat kat dunia lagi satu... moga generasi2 kita dilindungi dari segala kemungkaran dan juga kemaksiatan...

zaidi ali said...

Salam Zai.
Semoga kita dijauhi dari kematian berdarah sebegitu.

DEPU-DEPU said...

Salam Ziarah....

Ngeri nak tgk tapi satu pendedahan yang baik..semoga mendatangkan kesedaran

zai said...

Buat
AKLCITIZEN,
AZANI,
UMMUMISHKAH,
ZAIDI ALI DAN
DEPU-DEPU..

MOGA2 KITA SEMUA MENDAPAT IKTIBAR YG TERBAIK.. TERIMA KASIH DI ATAS KOMEN2 YANG DIBERI..

E said...

ngeri tengok eeiii

Werdah said...

Salam Zai,

Ngerinya tengok gambar2 ni.. satu masa nnt insyaAllah nak copy ke blog mudah2an mat2 akan ambil iktibar.. amiin

TUAN RUMAH MENYAPA

TEMAN TAPI MESRA

Ya Allah..Jangan Kau Pisahkanku dari Rahmat Mu..

Aku Memohon kepadaMu ya Allah..Kau tetapkanlah Imanku disepanjang waktu, Kau Jadikanlah aku diantara hambamu yang Soleh, Jauhkanlah aku dari segala Godaan Syaitan dan Kemegahan Dunia.. dan Kau Peliharalah Zuriatku dan Keturunanku dari segala tipu daya Syaitan dan Jadikanlah Anak2ku dikalangan mereka yang Soleh dan Solehah dan Kau Ampunilah dosa2ku, dosa2 suamiku, dosa2 anak2ku, dosa2 kedua ibu-bapaku, ibu bapa mertuaku dan dosa saudara2ku yang telah meninggal dan kau matikanlah kami di dalam keadaan kami telahpun suci dari segala dosa2 yang kelihatan dan xdak, yang disengajakan dan xdak, yang disedari dan xdak....Amin3 Ya Rabbal A'lamin

AWARD DARI ANA SOLEHAH

AWARD DARI ANA SOLEHAH

award dari NURA

award dari NURA

AWARD DARI A KL CITIZEN

AWARD DARI A KL CITIZEN

AWARD DARI KAK WERDAH

AWARD DARI KAK WERDAH

AWARD DARI MAIYAH - THANKS

AWARD DARI MAIYAH - THANKS

AWARD DARI DIDA-THANKS

AWARD DARI DIDA-THANKS

AWARD DARI SYAHIDAH & UMMI HUMAIRA

AWARD DARI SYAHIDAH & UMMI HUMAIRA

AWARD DARI IENA

AWARD DARI IENA

AWARD DARI SAIFUN NIZAM

AWARD DARI SAIFUN NIZAM

AWARD DARI IDA MOY

AWARD DARI IDA MOY

AWARD DARI TIRANA

AWARD DARI TIRANA